Thursday, December 28, 2006

Jul

Nå, så var det jul igen, og så var det jul igen!

jeg blev bombarderet med gaver... weeeeeeeee!!!

nå, men jeg fik:

Tokio hotel cd-af mormor og morfar (mmm, den har jeg manglet), Tokio hotel tshirt-af mor og far(helt fra tyskland), GoCard stativ-af mor og far (de der gratispostkort jeg altid hamstre, når jeg er i biffen!), pudder og øjenskygge og pudderbørste-af kusine Line og Niels og Faster Lilian og Onkel Jens (mærket er Nielens jord), BioTur til en specialbio-af Jens og Dea (det er 3D), hjemmestrikkede grønne håndledsvarmere-af Dea (wow, de er flotte), thekop-af Stina (wee, den er med får!), sterrinlys-af Stina (de er med juletræer..), thekop-af Anne (wee, den er med får!), sæbe-af Anne (uhm, den dufter af rose, og ligner os os en rose), julemandsfigur-af Anne (hvor er han nuttet), Lemon cookies-af Anne (mmm... kunne gnufle dem alle lige nu!), sterrinlys-af Memle (de er med juletræer), blandede bolcher-af Memle (mmm... bliver helt lækkersulten!), hårbøgle-af Karo (uh den er flot, med sort/hvid tern), neglelak-af Karo (den er flot og blå/grøn), ordbog-af mor og far (den er tysk dansk OG dansk tysk i en og samme bog... smart opfindelse!), ordbog-af farmor og farfar (tysk dansk, blir byttet til politikkens engelsk dansk OG dansk engelsk ordbog samme smarte opfindelse!), hårlak og hårskum og store curlere-af moster Lilly (wee, så kan man se godt ud..!), OnlyBukser-af mor og far (wee, de er sorte!), gavekort på 50 kr til panduro hobby-af Bolette (det brugte jeg så, og købte 2 ruller med filteuld til filtning og en æske sikkerhedsnåle..), dvd-af mor og far (med narnia, i en special udgave, med masser af extra materiale..)...

det var vist det hele... :D

jeg tror bare det er min pc der har fået et spat med ikke at ville lægge billeder op... så kan i tilgængæld få en video hvor Bill ikke synger, men tilgængæld ser SUPER lex ud!

No comments: