Monday, January 22, 2007

14 år!!!

d. 16. havde jeg som sagt fødselsdag - blev 14 år. jeg fik masser af nice og over cool gaver:

plakat m. tokio hotel - af mor og far (NIIICEEEE!), forede sorte All Stars - af mor og far (FEDT! så kan man også gå med All Stars om vinteren!), Tokio hotel bach - af mor og far (fedt!), sort/hvidt tørklæde - af Karo (hun er total cool til det med gaver), strikket (eller i gang strikkende), skuldervarmer der macher håndledsvarmerne fra jul - af min søster og jens (NØJ hvor er MIN søster cool med et par strikkepinde i hænderne ;D ), masser af stearrinlys + holdere - fra min søster, men også nogle fra karo (iih hvor hyggeligt), fødselsdagshilsen fra Thure Lindhart - af dem allle, men nok mest skaffet af søster :D (igen ros til Dea, cool!), sort øjenskygge - af memle (hvor nice!), Billede af Laura babyen (SØØØØDT!), nøglesnor dejlig grønne farver (så kan man endelig finde sine nøgler ;D ), en "halv" thekop ("du sagde en halv kop!") (hihi Anne, du har humor :D ), og en masse kort fra familien!

hyggelig dag! vi var hjemme og spillede spil, og fik røde bøffer, og Karo var der, og da jeg kom hjem fra skole havde super-får bag t super boller!

d. 21 havde jeg så familien på besøg og der blev jeg igen bombarderet m. gaver :D

jeg fik:

250 kr i alt - af Ivan og Moster Lily (godt med mange penge i grisen, så har man altid råd ;D ), Pirates of the Caribean 1 - af morfar og mormor (weee! så for i mig ALDRIG flyttet fra tv'et :D ), Leggins - af Line, Niels og Laura (weee, det har jeg manglet i flere år!), bog "Kongen af Kandy" - af Lilian og Jens (den ser vildt spænende ud, og Lilian har stærk anbefalet den, så er det bare om at komme i gang!!), sengetøj i satin, stribet i fede farver - af farfar g farmor (NØJ hvor fedt!), sort neglelak - af mormor og morfar (IIH hvor godt, min anden er ved at klumpe..), hvid neglelak - af moster Lily (hvid og sort er altid fede sammen!)

og til sidst havde jeg også nogle af mine veninder på besøg,

jeg fik:

lækkert håndklæde og bodyshampoo - af Cirkeline (wee altid godt med selvforkælelse!), sort penalhus med får på - af Josephine (NØJ hvor nuttet!)

vi havde ogse en hyggelig aften med masser af spil...



så kan man hvist heller ikke forlange mere :D jeg havde3 vidundelige frester med miliarder af gaver!

2 comments:

Dea said...

Wow ja det var godt nok en indbringende omgang! :D endnu engang STORT tillykke! :D herligt at du blev glad for alle de fine ting du fik!
Kram Søsser

mulsk said...

hey lingse!

jepper, er også selv ret overvældet af hvor mange gaver jeg har fået og hvor meget hygge der er lavet... :D

tark tark, det er jo næste ikke fortjent med al den hygning og omsorg og tillykninger, er meget glad :D

kram